PORTFOOLIO

Tehtud tööd

OÜ Teliart on loodud 2019. aasta lõpus, kui kolm veebispetsialisti otsustasid alustada koostööd. Selle lühikese aja jooksul on toimunud kiire areng ning meeskonnaga on liitunud täiendavate kompetentsidega uusi inimesi. Täna suudame pakkuda kompleksteenust, mis hõlmab veebiarendusega seotud valdkonna laia spektrit ja kliendi soovil pakume ka ekstra lahendusi.

Allpool on valik tehtud töödest, mille hulgas: Veebidisain ja -arendus alates prototüüpimisest kuni keerulise funktsionaalsusega veebikeskkondadeni.

Mida veel teeme: Meie disainerid on võimekad korporatiivse visuaalse identiteedi (CVI) loojad, see tähendab, et nad kujundavad kaubamärke, logosid, ikonograafiat. Meie meeskonnas on ka videograaf, animaator ja copywriter. Ning veebiarenduse lisateenusena pakume kliendile veebihaldust ja turundust. 

Thörn Properties on Eestis ja Rootsis tegutsev elukondliku kinnisvara ettevõte. Ettevõte keskendub peamiselt keskmise suurusega ehitiste arendamisesse, siiani on olnud põhimaht rida- ja korterelamutel ning eramutel.

Nende sooviks oli saada skandinaavialiku stiiliga ning maitsekas veebileht. Aitasime luua kaunitele kodudele uue veebilehe, kus kõikide stiilsete arenduste pildid on olulisel kohal.

Veebileht on kohalduv kõikidele ekraanidele, et kliendil oleks mugav arendustega tutvuda.
Projekti raames tegime SEO seadistused ning veebilehe optimeerimist.

Eesti juhtiv autorendi firma soovis kaasajastada oma veebilehte. Prototüüp valmis meie tööna. Broneerimissüsteemi back-end arendati koostööpartneri juures.

Nüüd on võimalik kasutada oluliselt mugavamat ja kliendisõbralikku süsteemi rendiauto broneerimiseks.

Veebilehe UX /UI disain hõlmas klienditeekonna kaardistamist ja erinevate võimaluste, vaadete testimist. Eesmärgiks oli leida selline lahendus, kus kasutaja valikud viivad kõige optimaalsema aja ja tegevuste hulgaga soovitud tulemuseni.

Prototüüp valmis HTML failidena, milles kasutasime Bootstrap 4 elemente: vormid sisestusväljadega, bootstrap cards, bootstrap accordion, bootstrap tabs, saadavuse kalender. Elemendid muutsime kohandatud CSS abil terviklikuks stiiliks.

Kood järgib veebiarenduse kõige uuemaid suundi, layout’id on ehitatud grid jaotusele.

363 Agentuur on reklaami ja turundus teenuseid pakkuv ettevõte.

Kliendi sooviks oli saada uus ja huvitav veebileht. Veebilehe disainis arvestasime kliendi konkreetsete soovide ja visuaalidega.

Tulemuseks on kõikidele ekraanidele kohalduv veebileht.
Projekti raames tegime SEO seadistused ning veebilehe optimeerimist.

Baltikumis tegutsev kütteseadmeid turustav ja müüv ettevõte soovis uut veebilehte.

Koostöö käigus jõudsime lahenduseni, kus kujundasime täiesti uue logo ning veebilehe.

Tulemuseks on kõikidele ekraanidele kohalduv veebileht, kus veebikülastajal on võimalik mugavalt toodetega tutvuda.
Lisaks tegime projekti raames SEO seadistused ning veebilehe optimeerimist.

Kliendil oli soov oma veebilehte uuendada, et e-pood oleks kasutajasõbralikum, loogilisema ülesehitusega ning kliendi ostuprotsess lühem. 
Alustasime olemasoleva veebi analüüsist ja selle puuduste kaardistamisest. Tegime e-poe visuaalse lahenduse, arvestades kasutusmugavust, visuaalset atraktiivsust ja kohanduvust erinevatele seadmetele. Lisasime ESTO järelmaksu võimaluse, seadistasime maksemoodulid ning tegime seadistuse tarnijatega.

Veebileht on keelevahetuse võimalusega eesti ja inglise keeles.

EDG uus visuaalne stiil sai üldistav, universaalne, organisatsiooni tugevust rõhutav.  
Veebilehe esindusfunktsioon on kombineeritud üldsusele suunatud andmete esitamise, säilitamise ja dokumentalistide missioonitunde väljendusega. Liikme nimel klikkides avaneb autori portfoolio ja menüüst leiab viimastel aastatel linastunud dokumentaalfilmide nimekirja.

Veebilehe struktuuri ja kujunduse väljatöötamine toimus kliendiga tihedas koostöös. Sisutekstid ja kõik fotod on Eesti Dokumentalistide Gildi liikmete autorilooming.

Disain kohandub erinevatele seadmetele.

portfoolio – graafilised ikoonid

Projekt on töös.

Klient soovis soomekeelset veebilehte, mis oleks visuaalselt põhjamaise karge stiiliga, lihtsa ja loogilise ülesehitusega ja annaks kasutajale võimaluse ise sisestada kuulutusi.

Veebilehe kujunduse aluseks võtsime kliendi poolt soovitud template’i, mille kohandasime vastavalt funktsionaalsetele eesmärkidele. 
Projekti raames teeme SEO seadistused ning lisame vajalikud turvalisuse seadistused. 
Disain on kohanduv erinevatele seadmetele.

Terviklahendus hõlmab brändingut, veebilahendust, haldusteenust ja toetavaid turundustegevusi. Kogu paketi eesmärk on luua ühtse stiiliga meeldejääv imago.

Veebileht on loodud jagamaks inspiratsiooni, hoidmaks kliente ja fänne kursis tehtu ja toimuvaga. See on ühtlasi ka loominguline portfoolio.
Pildigalerii, videote ja lühifilmide esitamiseks on valitud tume taust.

Veeb on arendatud WordPressis originaalina loodud teemale.
Disain on erinevatele seadmetele kohanduv.

Kaubamärgi disain lähtus taotlusest rõhutada loomeettevõtte isikupärast käekirja. Seetõttu on kasutatud vabakäejoont meenutavat ja vaatleja positsiooni kujutavat dünaamilist kujundit. Logomärk on rõhutatult graafiline, kasutatud on ainult mustvalgeid pindu ja hallil skaalal üleminekuid loomaks varjutust.

Logo animatsioon loodi vajadusest ettevõtte märki kuvada filmi- ja videoteoste märgistamisel.
Logo on kasutatud ka erinevatel esemetel ja rõivastel.